M'agrada seure al terra de la cuina i escoltar música.
No sé perquè, és una mania ben tonta, però se'm posa bé.La cuina és el lloc de casa on menys estic i l'únic lloc que em ve de gust estar quan tinc temps lliure i decideixo fer algo de profit.
Em ve de gust estar a la cuina. Em poso música, els guants, i vaig fent...Fins que sona alguna cançó que, nosé què té, que em fa parar i seure.
M'apoio als armaris, al radiador.. depenent del que trobi abans.
Sempre m'ha agradat seure al terra. Hi ha gent de sofà, de cadira... jo sóc de terra.
Escolto, paro, penso... potser penso massa... diria que és on apareixen els millors moments de reflexió.
Quan fem sopars, és el punt de trobada. Mentre una controla l'olla, l'altra ajuda, l'altra obra una birra, l'altra el fa un porret...Xerrem, bevem, filosofem, solucionem el món, ens trenquem el cap, diem "Sí, a partir d'ara ho faré"... i l'extractor de fum s'emporta tots aquests pensaments juntament amb el vapor de l'aigua que bull...
Ara m'estic aficionant (almenys ho intento!) a cuinar mentre rento els plats, més que res perquè m'avorreixo.
Sóc impacient, no sóc capaç de remenar una olla durant 10 minuts, així que mentre està al foc aprofito per netejar i ordenar. Llavors vaig de cul i se'm crema, però així em sembla que he aprofitat més el temps.
"La cuina vol paciència" ho sé, però jo no en tinc, ho sento...
...Ara torno del dentista, per 3a vegada en menys d'un més, m'ha matat un nervi. Avui sí, ho hem aconseguit, dic ho hem perquè jo també hi he posat força de la meva part! Resulta que tinc uns queixals de ferro, són uns valents! I no es deixen matar... això m'ha costat una hora de patiment (mooolt patiment) i una gran passada de targeta de crèdit (no sé què m'ha fet més mal...)
Deu ser això? Els nervis dels meus queixals són massa forts i no em deixen tenir paciència per cuinar?
Bé, total que per venjar-me del dentista m'he posat a fer un pastís de formatge amb melmelada de nabius (arándanos, que no aranyons, cosa que he après aquest matí!)
Apa! Aneu fent salivera!
Ojuu amb el muntatge!! ;P
Tarda de d'un dilluns qualsevol de novembre (26/11/12)
