S’acaba l’any, i tots ja estem pensant en els propòsits per l’any vinent. Però abans d’això, crec que hem de fer balanç i valoració del que hem fet durant aquest any que finalitza, perquè sinó conèixes els reptes assolits, com pots proposar-te el que vols aconseguir? Així doncs, breus pensaments d’aquest fantàstic 2010:
- Mantenir els amics (que encara que no ho sembli, és més dificil del que ens pensem…)
- Fer-ne de nous
- La pixurri fa plans de boda!
- Seré “dama de honor” !!
- Fer-me “untonuma” (autonoma x la resta de gent)
- Viatge de nenes a Amsterdam!
- Veure un sex-show (o alguna cosa semblant…xD)
- Disfressar-me de bola xina
- Comprar-me un sortidor de cervesa!!
- Rebre cartes d’Amsterdam..xD (una oberta x cert..)
- Dinar al Drolma, lloc on no podré tornar mai més, a no ser que em casi amb un marajà (gràcies Jordi!)
- Neva! Baixar amb bosses de plastic fins quedar-me amb el cul morat
- Fer un ninot de neu sobre el cotxe (mala idea, no ho intenteu! Queda tot glaçat i és impossible de treure..xD)
- Rescatar un gos (un gossarràs!) de la carretera, que m'embruti tot el cotxe i portar-lo a la gossera
- Fer snowbording!
- Un altre Sant Jordi...
- Ens canviem de pis (gràcies a tots els que ens vau ajudar amb el "traslladu", sense vosaltres hagués sigut molt més dur! ;)
- Comprar mobles
- Anar a ikea…anar a ikea…anar a ikea…i així unes quantes vegades, xD
- Anar a Canaletes a celebrar el barça!
- Gran concert de Kiss
- Estiu d'aventura pel nord amb la Granduca
- Conduïr l’autocarabana (em fotia una por que era massa!)
- Pujar en una moto
- Aprendre a fer mohitos
- Fer una conga al concert de la nova trinca
- Menjar donuts amb pernit salat
- Escapada a Montpeller
- No hi ha hagut Viña, ni San Fermines, ni El Pilar…però una gran fiestasssa de Beziers
- Anar amb bici a les carpes
- 1a Edició del Gran Triatló Nocturn: Carpes+Mc Donals+Xocolatada a SantaEugènia+Guerra d’aigua, i tot això amb bicicleta
- Concerts..molts concerts
- M’he fet un bloc!
- Anar a collir bolets i trobar molts rovellons!
- Mirar vestits de nuvia (per mi no eh!)
- Fer 25 anys
- Retrobar els 18: sortir i anar a currar sense dormir..(unes quantes vegades)
- Reconciliació entre amigues (de lo millor)
- Cap a Madrit! (un gran regal de cumple!)
- Anar a veure un peazo de caxo de musical
- Muntar una fiesshta privada al hotels
- Agafar la recta final cap al 2011, altre cop, amb els que m’estimo. Perquè sinó fos per vosaltres, tota aquesta llista no tindria sentit, gràcies per passar al meu costat tot aquest any!
Aquí us deixo unes imatges de moments especials. Enxufeu els altaveus! (la cançó és lo mas, xD)
FeLiÇ 2011!!

