Aquests polítics són l'ostia!!
Es passen l'oposició dient que ells ho farien millor, que si ells haguessin estat els escollits haurien fet això, allò i bla bla bla... I ara que tenen l'oportunitat de sortir escollits i puguin fer tot allò que deien, es fan caqueta i es queixen de les el·leccións abançades...
Aaaaiii senyors ppolítics... que s'hi està molt be escarxofat a la cadira sense haver-se de mullar ni tenir responsabilitats!!!
Crec que a partir d'avui compraré accions del 3/24...
Perquè sóm una NACIÓ, i no una Comunitat Autònoma.
L'univers conspira a favor dels que lluiten per aconseguir la seva llegenda personal
.
dimecres, 26 de setembre del 2012
dijous, 20 de setembre del 2012
Que tremoli l'enemic
Mireu, primer de tot, els que sou entesos en política no em feu massa cas.
No hi entenc, no estic massa al cas del que fan els partits polítics, no
m'interessa massa la veritat... Però hi ha una cosa que sí sé: Que sóc catalana,
catalanista, nacionalista, independentista (digueu-li com vulgueu), i
m'emprenya tot allò que es faci en contra la nostra cultura, la nostra llengua,
la nostra manera de ser i fer, i la nostra terra.
Sé que molta gent critica en Mas. Sé que molta gent critica CiU per no ser prou d'esquerres. Sé que molta gent critica el pacte fiscal, dient que s'ha d'anar
directament cap a la independència. Sé que molta gent diuen "Siii eleccions
avançades"... I jo pregunto: Macos i maques, a qui collons penseu posar de
president si fem fora el Sr.Mas???
En Junqueras? L'Uriel Beltran? L'unic que
veig amb una mica d'empenta és en Lopez Tena, però creieu realment que cap
d'aquests ens pot portar a cap lloc?
Ho sento, jo no sóc de CiU, ni fan de l'Artur Mas, però és l’única persona
de tota aquesta colla de polítics que veig amb suficient serietat i consciència
per poder-nos portar fins on tots volem. Crec que el que haurien de fer els de dalt és
començar-nos a escoltar. Què estem demanant? Entre tots aquests crits d’INDEPENDÈNCIA hi ha crits de "unió política", de "penseu en el
poble i no en la cadira que ocupeu", de "n'estem farts de caps de
país que no fan cas al que la gent demana", de "democràcia de
pacotilla"...
Així que des d'aquí espero sèriament que no es facin noves eleccions, sinó
que tots, i quan dic tots vull dir poble i politics, vull dir gent d'esquerra i
gent central, vull dir els que sempre hem votat a un partit i hem vist que no
han fet (i no faran) res de bo... Anem a una! Recolzem a la persona que (per
votació democràtica) està davant nostre, i estiguem al carrer quan faci falta
perquè, tan ell, com la resta de partits (i així la resta d'aquest país que no
ens valora i alhora no ens vol deixar marxar) vegin que els catalans tenim clar
el què volem i vegin de què sóm capaços quan ens unim!
Perquè demostrarem qui sóm a tota aquesta gent que menysprea la nostra cultura i lluita per aconseguir
enfonsar-nos, i que "el poble unit mai serà
vençut"! (en castellà sona millor, però no ho veia ètic)
M'ha agradat molt un tros del discurs d'en Mas:
"Que Catalunya es consideri una nació a ella mateixa és un sentiment, una
realitat, unes arrels i una identitat... és tot això junt! Això no es canvia
per una constitució, ni per declaracions, ni per pressions, ni posant-nos la
por al cos. Si no van poder-ho canviar les dictadures, com voleu que ho canviïn
altres situacions!? Res canvia la voluntat dels pobles."
Molt orgullosa, Visca Catalunya!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
.jpg)