Ha estat un any difícil, durillo, complicat... diferent, MOLT diferent. Un any ple d'emocions, de sentiments contradictoris, de muntanyes russes emocionals. Un any en el que he conegut a moltíssima gent nova, persones molt diferents. Diferents entre elles, diferents a mi... Persones amb les que connectes sense saber perquè, persones amb les que coincideixes per casualitat en un lloc i es converteixen en amigues, en confidents, en conegudes de tota la vida. M'he tornat molt fan d'Albert Espinosa, en el seu llibre El Món Groc (molt recomanable igual que tots els altres) parla d'els Grocs, que són persones iguals a tu, "almas gemelas" que corren pel món, que potser encara no coneixes o mai coneixeràs, però els pots identificar. Són aquelles persones amb les que et creues i es crea un vincle especial, a vegades amb només una mirada, a vegades amb una conversa. Persones amb les que comences a parlar i et dones compte que teniu més en comú del que us pensàveu , que connecteu, que us enteneu... A vegades es converteix en una amistat, a vegades en perdem el rastre...i altres vegades no fa falta ni tenir-hi contacte per saber que sempre les consideraràs persones especials!
Conèixer a una sevillana en un bar de Liverpool i trobar-me a mitja nit buscant un pis amb una caixa de cerveses, anar a Torroella a cantar gospel (sota la mirada estranya de les amigues de "S'ha tornat boja?") i que l'atzar d'un dinar popular faci acabar un cap de setmana totalment improvisat filosofant amb una cerveseta davant del mar (quin fart de riure!), tancar una sidreria d'Astigarraga a la zona vip, descobrir el Prymark a Londres, veure lavabos inimaginables a Donosti, conèixer una grega que viu a Roma que viatja a Jerez per ballar flamenc i resulta que estem al mateix hotel! (guapa!), posar-me una samarreta "rojiblanca" al cul del món, voltar festes majors enganxant gomets en un mapa, dormir al cotxe, a l'autocarabana... Acampar a l'hotel, fer el punki per Tàrrega, emocionar-me, desil·lusionar-me, perdre la noció del temps... ballar, cantar, cridar, perdre la veu després de cridar "Independència" l'11S, saber que serem tietes, que les coses canvien, que no tothom és com et penses i que a vegades no tothom és com et pensaves...
Quan de sobte et trobes sola tens dues opcions: Compadir-te, perdre't, no saber què fer, aferrar-te al passat o al sofà de casa i esperar a que tot passi... O decidir aixecar-te, encara que costi, buscar noves vies d'escape, perdre't entre la gent, escollir el camí difícil en comptes del fàcil, donar mil voltes per arribar a un punt en comptes d'agafar la drecera, complicar-te una miqueta la vida... Tot per donar-se compte que, sense aquesta muntanya russa, sense perdre's i trobar-se, aquest 2012 potser només hauria estat un número més d'un calendari.
Contenta de tot, seguiré complicant-me la vida. Quina gràcia hi ha sinó?
Bon Nadal, festes, any... Siguem feliços!!
...2013 comença (o continua) l'aventura...



.jpg)


.jpg)