Tot i que sinó ho voleu llegir, podeu escoltar-la i prou... (però mola que ho llegui també!)
Aquesta setmana ha estat completa i profitosa!
M'encanta que ens puguem muntar la feina de l'hotel amb la família, així em puc agafar algun dia de festa entre setmana, i creieu-me, això és millor que toooots els caps de setmana del món!!
I com que estem a les portes de la castanyada, ens hem de començar a posar en ambient, i què millor que afrontar un dia de festa amb una Megahamburguesa BRUTAL del nº9, un McFlurbi de filipinos blancs i una escapadeta a Viladrau a buscar castanyeees!!!
Pamtunyinya, coca-cola d'Alejandro, unes natilles amb oreos i un suchard (que no vaig ni veure), caminadeta d'il·legals, competi de quantes castanyes caben a les butxaques, bona companyia, molts riures (alguns amb accent mexicà) i mitja motxilla plena de castanyes!!Ara només queda esperar al dijous per bullir-les, pelar-les i ficar-nos a la cuina amb una birra i un porret, i deixar-les "potxar" fins a fer-ne una salseta per llepar-se'n els dits!!
Divendres de dinar (gairebé ja tradicional) de Mateus, però aquest cop en Mateu es va quedar a la nevera (oooh pobre Mateu... Ens espera per un altre dia! ;P), migdiada fugaç i cap a Girona!!Feia 10 anys justos que anava per primera vegada a Barraques... Des que vaig començar la uni... quants records!
(B)Vells coneguts, famosos que ens podrien fer fotos, atraccions estranyes en 6D, no vaig veure els núvols de sucre... i aquest cop sense fred, amb ratafies i cerveses, nyardos i iaies... tot per acabar amb un altre concert de les Oques, grup que vaig conèixer durant la meva despedida abans d'aventurar-me a creuar el món, acompanyada de bons amics, i dels quals només recordava vagament una cançó que deia "cul, cul, cul, cul...". Sempre havia pensat que Barraques molava mentre vivies a Girona, un cop ja no estaves en la "onda" ja no tenia tanta gràcia... M'alegra molt veure que estava equivocada! Una nit gironina simplement genial, amb gent molt maca...ho haveu vist???
I per acavar el cap de setmana, res millor que una excursioneta!! Hi ha qui es coneix fent una birra... hi ha qui fa un cim.. Així que cap al Puigmal s'ha dit! Després d'un dissabte de dormir tot el matí, currar tota la tarda, tornar-me a ficar al llit, cambiar l'hora i llevar-me per asseure'm a la furgo, començar a caminar amb pujada va ser (molt) durillo!!! Però contenta de poder enganxar per fí un gomet al meu mapa on diu PUIGMAL (ara ja només queda el Pedra pendent!). Així doncs, molt vent, i molt sol, calor i fila de cotxes que s'enlairen muntanya amunt per aparcar el més aprop possible de la muntanya i haver de caminar menys (cosa curiosa...), gossos que es porten "les seves coses" (si ja... ;) ), caminadors amb texans, el mar i la Sagrada Familia, donar-se compte que tenim un país petit (i maravellos), patates amb formigues i amanida de pasta... Baixada de sotracs per acabar "volant" cap a casa.
Encara amb mal al cul de les agulletes, penso que cada cop sóc més fan del FurgoStyle! Un gran diumenge!
Així doncs, fan de la tardor, de les festes entre setmana, fan de la gent maca (coneguda i recent apareguda!), dels MOMENTS, de les parides i parades mentals... Fan del ser feliç i del descobrir... Però sobretot, fan del fer-ho fàcil!!
Bona setmana! pel que riu, i pel que sent que vol ser viu!! ;)

