.

.

Vols escriure un comentari?


COM PUC ESCRIURE COMENTARIS?

El problema a l'hora d'escriure comentaris és que et demana identificar-te. Fins ara només podies escriure si tenies bloc o correu gmail, però he pogut canviar-ho! i ara..
- On diu "comenta com a" desplegues la pantalla
- Pots escollir "anònim" (però despres posa el teu nom, així ens estalviem l'intriga...xD)
- Pots escollir "Nom/URL": se t'obra una pestanya i només has de posar el teu nom on diu nom (logic?¿) i a Url no cal posar-hi res.
- Ultim pas, clicar "Comentari de l'entrada" , i ja està!

Facil no? Doncs va! Animeu-vos i a ajudar-me a tirar-ho endavant!