.

.

dimecres, 26 d’octubre del 2011

Petits moments perfectes!

Avui he experimentat el "moment perfecte del dia".
Segur que tots l'heu trobat molts cops aquest moment, quan dius "això és el cel!". La putada dels moments perfectes és que duren poc, i que els segons que hi ha després d'un moment perfecte són tot el contrari, és com una caiguda lliure que t'estampa contra el terra i et torna a la realitat. Us explico:

Fa fred. Si, és cert, ja tocava... És el normal d'aquesta època... Però això no treu que, als que ens agrada la calor, ens foti bastant que de cop i volta comenci a fer fred.
Passes de la màniga curta (o fins i tot els tirants) a la jaqueta, de les sandàlies a les botes, de les ulleres de sol al mocador del coll... i el pitjor:  Del dormir tirat per sobre el llit, a la manta...  Aiii la manta... 
Els primers dies l'agafes "per si de cas" i a mitja nit resulta que tens calor i l'apartes, o treus la cama per fora, o te la trobes feta un munyoc al terra. Al cap d'uns dies ja no et fa tanta nosa! Ara ja te la poses a sobre tota la nit, i passa a formar part de "Les coses imprescindibles que s'han de tenir en un llit" (juntament amb el mitjó de fa tres dies que ha desaparegut i te'l trobes amagat entre els llençols). Fins que arriba un dia, o millor dit EL dia, que fa una mica més de fred del normal, i aquesta manta fa que passis de dormir bé, normal, decentment, a dormir espectacularment bé! Que l'aixecar-te del llit sigui la cosa més difícil que hagis fet a la vida, que només tinguis un desig: quedar-te allà arrugada, doblegada, embolicada enmig dels llençols per sempre. Aquí hi ha el moment perfecte!! Aquells 10 minuts de marge que tots posem al nostre despertador per tenir el gustasso de dir-li "fota't! que m'hi estic una estona més!", i que durant l'estiu passaven bé, però ara són la gloria!! D'allà no s'aixeca ningú, tots voldríem trucar a la feina dient "uiii és que no em trobo massa bé avui...", i maquines plans estratègics de com fer el que normalment t'ocupa 15 o 20 minuts en només 10, per tal de poder allargar 5 minutets més aquell temps dins el llit... Jo he fet autèntiques curses de velocitat per casa a 2/4 de 8 del matí, per poder guanyar 3 tristos minuts de manta...

I llavors, tal com us he dit al principi, ve l'estampada contra el terra... Ja no pots esperar més, t'has d'aixecar sí o sí, però tot ho trobes fred:  La casa està freda... la roba també està freda... fins i tot la tassa de vàter és freda! I surts de l'habitació mirant enrere, com a les pel·lícules romàntiques quan després de fer-se un petó s'allunyen mirant enrere i pensant "aaaix...quines ganes de tornar-hi".

Però bé, no es pot tenir tot, així que esperarem que arribi el cap de setmana per poder-nos quedar dins el llit, tot i que llavors ja no serà el mateix... Perquè la gracia d'aquests moments perfectes és que apareixen en els moments més inoportuns, suposo perquè així duren menys, venen racionats en petites dosis perquè sapiguem apreciar-los millor  :) 
Abrigueu-vos, que fa fred!

dimecres, 19 d’octubre del 2011

La història de la noia que va deixar de mossegar-se les ungles...

Remenant i actualitzant el blog, entre els esborranys hi he trobat "això" que vaig començar a escriure un dia i vaig deixar penjat (devia sortir-me algo millor a fer i vaig deixar-lo a mitges..). Us ho ensenyo, i després en parlem:

//Des de petita, de tota la vida, que a la família ens hem mossegat les ungles. Ho devíem aprendre del nostre cosí gran (Albert, t'ha tocat el rebre!), i tots vam agafar el mateix vici, de quatre cosins que som, tots amb els ungles ben petites.
Alguna vegada havia fet el pensament de deixar-ho, però ara entenc als fumadors/es quan diuen que és tan difícil deixar un vici!! ostres...me mare m'havia untat les ungles amb aquell líquid tan dolent, que en teoria t'hauria de treure les ganes de fer-ho, però tu allà, valenta, fas el cor fort i segueixes mossegant! ja fa uns anys vaig aconseguir-ho per primera vegada! ...em va durar una setmana.... (ho sento, no tinc força de voluntat)

Fa un parell d'anys (per un seguit de coses) em van posar unes ungles falses. Jo estava més contenta!! que no em vaig adonar de la gran putada que eren aquestes coses llargues a les puntes dels meus dits fins que vaig començar a fer coses "normals": Trucar el timbre de casa una amiga....no podia! picava primer amb l'ungla...; Escriure amb el mòbil...tota la vida ho havia fet amb la punta dels dits...ara ja no podia tampoc! havia de fer-ho amb la "yema"...; total, van durar quatre dies...me les vaig arrencar amb les dents!

Fa un mes, en motiu del casament de la pixurri, vaig decidir que ho tornaria a intentar! "Aquest cop sí, ho aconseguiré!" i em plau explicar-vos que JA PORTO UN MES!!!  i tinc unes mans que fan un goig.... :D
La veritat és que encara no estic acostumada a veurem-hi, em fa una gràcia i una il·lusió! //

Us informo que actualment torno a mossegar-me les ungles... (merda!)
Quin desastre! però be, seguirem intentant-ho... i per si de cas, llenço des d'aquí una petició a amics i amigues: Caseu-vos! així torno a tenir motius per deixar el vici! ;)