Remenant i actualitzant el blog, entre els esborranys hi he trobat "això" que vaig començar a escriure un dia i vaig deixar penjat (devia sortir-me algo millor a fer i vaig deixar-lo a mitges..). Us ho ensenyo, i després en parlem://Des de petita, de tota la vida, que a la família ens hem mossegat les ungles. Ho devíem aprendre del nostre cosí gran (Albert, t'ha tocat el rebre!), i tots vam agafar el mateix vici, de quatre cosins que som, tots amb els ungles ben petites.
Alguna vegada havia fet el pensament de deixar-ho, però ara entenc als fumadors/es quan diuen que és tan difícil deixar un vici!! ostres...me mare m'havia untat les ungles amb aquell líquid tan dolent, que en teoria t'hauria de treure les ganes de fer-ho, però tu allà, valenta, fas el cor fort i segueixes mossegant! ja fa uns anys vaig aconseguir-ho per primera vegada! ...em va durar una setmana.... (ho sento, no tinc força de voluntat)Fa un parell d'anys (per un seguit de coses) em van posar unes ungles falses. Jo estava més contenta!! que no em vaig adonar de la gran putada que eren aquestes coses llargues a les puntes dels meus dits fins que vaig començar a fer coses "normals": Trucar el timbre de casa una amiga....no podia! picava primer amb l'ungla...; Escriure amb el mòbil...tota la vida ho havia fet amb la punta dels dits...ara ja no podia tampoc! havia de fer-ho amb la "yema"...; total, van durar quatre dies...me les vaig arrencar amb les dents!
Fa un mes, en motiu del casament de la pixurri, vaig decidir que ho tornaria a intentar! "Aquest cop sí, ho aconseguiré!" i em plau explicar-vos que JA PORTO UN MES!!! i tinc unes mans que fan un goig.... :D
La veritat és que encara no estic acostumada a veurem-hi, em fa una gràcia i una il·lusió! //
Us informo que actualment torno a mossegar-me les ungles... (merda!)
Quin desastre! però be, seguirem intentant-ho... i per si de cas, llenço des d'aquí una petició a amics i amigues: Caseu-vos! així torno a tenir motius per deixar el vici! ;)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada