.

.

dimecres, 26 de setembre del 2012

Urticària

Aquests polítics són l'ostia!!

Es passen l'oposició dient que ells ho farien millor, que si ells haguessin estat els escollits haurien fet això, allò i bla bla bla... I ara que tenen l'oportunitat de sortir escollits i puguin fer tot allò que deien, es fan caqueta i es queixen de les el·leccións abançades...
Aaaaiii senyors ppolítics... que s'hi està molt be escarxofat a la cadira sense haver-se de mullar ni tenir responsabilitats!!!

Crec que a partir d'avui compraré accions del 3/24...

Perquè sóm una NACIÓ, i no una Comunitat Autònoma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada