.

.

dilluns, 7 de novembre del 2011

una mica de.... LA FUGA!

La Fuga - Gigante

La Fuga els vaig coneixer anant cap al Viñarock, així que no puc evitar cada cop que sento alguna de les seves cançons, pensar en aquell cap de setmana! Vam agafar el cotxe un divendres a la tarda quan l'Ester sortia de treballar i vam marxar cap a Villarobledo. Pel camí feiem repàs dels grups que actuaven (la meitat ni els coneixiem...) jo sabia que volia arrivar a temps de veure Marea (cosa que Murphy òviament va impedir, i va fer que entressim veient la onada de gent com sortia del seu concert...)
Recordo trossets de cançons, que en mig d'una bojeria de gent, fum, gots, cerveses...sonaven i ressonaven al meu cap! Ara quan les sento penso en aquell moment, i m'agrada, per no dir que m'encanta! Recordar els moments surrealistes que vam viure, amb gent que no coneixiem de res, però allà estavem , convivint o sobrevisquent (millor dit) , perquè aquests festivals superen la ratlla del "potulisme"! Buscar desesperadament algun lloc on trobar un wc decent.... duxar-se per 3€ al mig del carrer amb una manguera... dormir en una tenda amb el cabàs del menjar, les motxilles, les sabates, tot! perquè ningú se'ns endugúes res...alimentar-nos a base de truita de patates (precuinada es clar!), llaunes de tonyina en conserva, sardines es escabetx (ester recordaré sempre la "olor" de les punyeteres sardines!xD), pa amb tomàquet i cervesa.... Llevar-se a les 11 havent dormit 3 hores i pensar: avui aigua, i als 5 minuts tenir la cervesa a la mà...Anar als concerts a les 5 de la tarda amb samarreta de tirants i haver-te de posar totes les samarretes de la motxilla, la suadera, el sac de dormir i encara passar fred a les nits... tornar a les 12 a la tenda a menjar algo i dormir una horeta per tornar-hi fins a les 6.... i per colmo, tenir concert d'en Peret l'última nit a les 4 de la matinada, estar-lo esperant tot el cap de setmana, i quedar-nos adormides (això ho maleirem tota la vida!!).... no té preu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada