La Fuga - Gigante
Recordo trossets de cançons, que en mig d'una bojeria de gent, fum, gots, cerveses...sonaven i ressonaven al meu cap! Ara quan les sento penso en aquell moment, i m'agrada, per no dir que m'encanta! Recordar els moments surrealistes que vam viure, amb gent que no coneixiem de res, però allà estavem , convivint o sobrevisquent (millor dit) , perquè aquests festivals superen la ratlla del "potulisme"! Buscar desesperadament algun lloc on trobar un wc decent.... duxar-se per 3€ al mig del carrer amb una manguera... dormir en una tenda amb el cabàs del menjar, les motxilles, les sabates, tot! perquè ningú se'ns endugúes res...alimentar-nos a base de truita de patates (precuinada es clar!), llaunes de tonyina en conserva, sardines es escabetx (ester recordaré sempre la "olor" de les punyeteres sardines!xD), pa amb tomàquet i cervesa.... Llevar-se a les 11 havent dormit 3 hores i pensar: avui aigua, i als 5 minuts tenir la cervesa a la mà...Anar als concerts a les 5 de la tarda amb samarreta de tirants i haver-te de posar totes les samarretes de la motxilla, la suadera, el sac de dormir i encara passar fred a les nits... tornar a les 12 a la tenda a menjar algo i dormir una horeta per tornar-hi fins a les 6.... i per colmo, tenir concert d'en Peret l'última nit a les 4 de la matinada, estar-lo esperant tot el cap de setmana, i quedar-nos adormides (això ho maleirem tota la vida!!).... no té preu!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada