Dia X de desembre del 2011.
Escapada a Barcelona. Motiu? compres nadalenques.
Motiu més específic? comencem:
Motiu més específic? comencem:
Feia dies que tenia el regal ideal per en Jordi (el meu brother). Els Amics de les Arts treien nou cd al febrer, i a la radio havia sentit que l'Fnac feia una "promoció especial". Tu anaves allà, encarregaves el cd, pagaves 5€, et donaven una targeta i el dia del llançament (argot musical, al tanto!) el podies anar a recollir i a sobre amb aquella targeta et regalaven un cd extra! amb música inèdita!! allò era un xollo! tenia el regal ideal per en Jordi!
Així que la Marina agafa el cotxe (o el tren, ara no ho recordo), arriba a barna, va al Fnac, es baralla per obrir-se pas entre la multitud (enteneu-ho, faltava poc per Nadal..), s'estressa, sua, però aconsegueix arribar a un punt d'informació, perd els nervis per l'espera, encarrega 2 cd's (ja que hi som me n'agafo un per a mi també!), paga els 5€ (a modo fiança, "te'ls restarem quan vinguis a recollir el cd" em van dir) i el noi tot simpàtic diu (ojo que això és important): "Sobretot (SOBRETOT!) guarda't el tiquet de compra, perquè quan vinguis a recollir els cd's no te'ls donaran sinó tens el tiquet de compra." Jo dic que sí, oi tant, només faltaria! i guardo a la mateixa butxaqueta del moneder les dues targetes i el tiquet de compra.
Dilluns 20 de febrer del 2012.
En Jordi torna del País Vasc, el cd ja fa una setmana que ha sortit i li faria il·lusió tenir-lo quan arribi (encara que digui que no, que li és igual, però jo sé que si! ;) )
Plego de treballar a les 15:00 i em disposo a fer una Escapada Flasssh a Barcelona.
Aparco a Pl.Catalunya, entro al Fnac, hi ha poca gent, normal un dilluns a les 4 de la tarda. Agafo els cd's, un cable hdmi (o això em va dir el noi que em va atendre), un anitivirus, miro llibres, miro cd's, dubto en comprar-me a més a més el de "Rulo y la contrabanda", és un directe i la majoria de cançons són de La Fuga, així que res, i finalment compro el de "Joan Dausà i els tipus d’interès" (el tenia a la llista! Com a propòsit del 2012 vaig decidir que compraria un cd cada més, ja que des que vaig descobrir com baixar-me cançons desde l'Ares, gairebé no tinc biblioteca musical, i això no m'agrada. Baixo les escales cap a caixa impacient per fer la tornada escoltant el nou treball d'Els Amics. Penso: "no necessito res mes? ja que sóc aquí podria aprofitar que he fet el viatge per fer alguna altre cosa..", però no, ja m'està bé, tenia ganes de conduir, d'escoltar música, de que em toqués el solet i baixar les finestres del cotxe, i cridar una miqueta, perquè no.
Era un moment d'aquells de "Te gusta conducir?"... Quan l'Univers em va dir: "A si? Te gusta conducir?? Pues ara te jodes i conduces!!":
...la caixera diu: "Que té el tiquet de compra? Sense el tiquet de compra les targetes no li serveixen de res" (recordeu lo del tiquet de compra oi?) Em glaço, mentida, m'entra una escalfor des dels peus fins al cap, i penso: he anat a casa...he agafat les targetes... m'he fet una llista del que necessitava per no descuidar-me res...(coses de me mare, una mania com una altre) i.... he agafat el tiquet de compra?¿? MERDA!! No he agafat el tiquet de compra!!! Em moro, m'enfonso, en dic Tonta! a mi mateixa (mentalment es clar), vull fondre'm de vergonya, suplico, li prego que si us plau, que vinc expressament de Vic per agafar aquests cd's, no em facis això, et dono el número de targeta amb la que els vaig comprar... però ella diu que No, que no pot fer-ho, que ho sent i li sap molt de greu, però hauré de tornar un altre dia...
I el meu viatge de tornada amb Els Amics de les Arts s'esborra, haurà de ser un altre dia... Però ep! que he comprat un cd! el de Joan Dausà! l'escoltarem...
...i vaig descobrir cançons com aquesta, amb una lletra senzilla, familiar, amb la que tots ens podem identificar, i amb un final... que us deixo que escolteu:
La cançó comença al min. 2,35, és curteta, i val la pena :)
Perdoneu pels parentesis, n'hi ha molts (ho sé), però són per necessitat (o no :P)
Petuuuuuuns!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada