.

.

divendres, 2 de març del 2012

..una de xipirons!...


toque músical per aquest post!http://www.youtube.com/watch?v=2Fy8P1MVfsQ

...començant a pensar en estiu, i platja, i estiu, i platja... i festes majors, i concertillus, els gots de plàstic, i la platja... i riures a les terrassetes fins tard, i l'aire del mar, i platja... i els mojitos caseros, i el solete, i la bici, i....ah si! la platja! :)

Ja portem un parell de setmanes de sol, bon temps i aire fresquet amb olor d'estiu. Ara mateix no sabria dir quina és aquesta olor concreta que fa l'aire, però segur que sabeu què vull dir. És una olor a fred, que et fa venir al cap el primer dia que anaves a l'escola amb màniga curta, o quan deixaves de posar-te la jaqueta al matí. 

I l'influencia que tenen aquests dies sobre nosaltres! Començo a pensar que és cert que tot a la vida és de "coco", el teu cap decideix el teu estat d'ànim, la manera de veure la vida, i aquests dies de "casi estiuet" fan que tinguis ganes de fer coses. LLevar-te al mati, obrir les finestres i pensar "avui em menjo el món!", saltar del lloc de treball, agafar el cotxe, o la bici, o marxar corrents, simplement sortir, respirar, sentir el sol, fer unes cervesetes amb les amigues, marxar a la platja, o la muntanya, tot és igual! Això és l'ambient d'estiu, quan creus que tots els dies són de vacances, quan marxen els problemes i ho veus tot més clar, quan engegues tot allò que no et convé i només penses en les coses i/o les persones que et fan sentir bé i feliç. 

Així que missatge al món: aprofiteu al màxim aquests dies de bon temps, ompliu-vos d'adrenalina, d'optimisme i ganes de fer coses, perquè:  Xipirons, todos los días sale el sol!! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada