.

.

divendres, 1 de febrer del 2013

Benvinguts a un gran viatge!!

Super Cançó per aquesta ocasió!! http://youtu.be/GMoRGOqLDVc 
Any nou, vida nova i.... raconet nou!!
Les coses canvien, ens fem grans.. i ens hem d'anar renovant!
I degut a l'aventura que em comença a partir de dilluns, he decidit donar un "nou aire" a aquest petit bloc! No és definitiu. La veritat és que m'agrada... però el trobo soso... Però té una cosa per la que l'he escollit: MALETES!
Així que de moment el deixarem així, fins que em baixi la inspiració divina i decideixi què posar-hi de fons!

Apali doncs, amb això us dono la benvinguda a aquesta nova etapa, on us explicaré les meves aventures per terres peruanes! La veritat és que no tinc ni idea de què passarà a la meva vida a partir del dilluns. Espero conèixer molts llocs nous, diferents, aprendre molt de la gent, dels entrebancs que em vagi trobant, espero viure experiències inimaginables, espero conèixer gent estranya, rara, divertida, aventurera, gent que m'ensenyi coses! Espero disfrutar com mai, saber aguantar els mals moments (i que siguin pocs!!) i emportar-me un bon record d'aquesta experiència!

Guapos i guapes, que me'n vaig!! Gràcies per (tot i pensant que estic un pèl sonada (cosa que ja sabíem tots des de fa temps...)) apoiar-me i donar-me suport en això! Cadascú té les seves necessitats en moments de la vida, aquesta és la meva ara mateix! Us trobaré a faltaaaar!! Un petonàs enorme i fortes abraçades!!

Muaaaaaaaakss!!! :)


...porqué la vida és más vida Manuel, si se vive como si fuese la última vez...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada