.

.

dissabte, 23 de febrer del 2013

catalans, alemanys, bascos, i latinos...


FOTOOOOOOS!!!!! :) <fes click!! 
y abajo en castellano...

Dos catalans, una alemanya, un basc, un colombia i un argeni.... Podria semblar un acudit, pero es l'inici d'una setmana de molts riures i moments divertits!
Vaig sortir de Lima ja fa una setmana i mitja direccio Huanchaco amb la intencio de quedarm-hi un parell de dies, pero ja se sap que a vegades (i per sort!) les coses no surten com una s'espera... Alla vam coincidir tot un grup de gent, segurament molt diferents, pero amb una cosa en comu, estar fora de casa. Classes de surf amb en Chicho, postes de sol, un hostal on et senties com a casa, treure la barbacoa al carrer, cuinar la pitjor carn que he menjat mai, histories, excursions a ruines Incas, agafar onades (o intentar-ho), nedar contre la corrent, parlar de "tubos, quilles, pites, bones onades...", l'estil neopreno, sortir de l'aigua amb classe i la taula de surf sota el brac, "rema, rema, rema...".... Crec que sempre li tindre un especial carinyo a aquest petit poble de costa, per els grandissims moments que hi he passat i la fantastica gent que hi he conegut!

Fa un parell de dies tota la troupe vam agafar el bus per pujar una miqueta mes al nord, a Lobitos, un poble desert, fantasma, amb cases de fusta destrossades... pero una platja impressionant per surfejar! Com a bons surferos experts que som, vam agafar com vam poder les onades (o elles ens van agafar a nosaltres) pero tambe es divertit fer el cafre i rebolcar-se de tant en tant!! Aixi doncs, vam despedirnos de l'Iiñaki de 'La Casona', un basc catxondo que porta aquest magnific hostal (sense aigua corrent, plagat de mosquits, pero amb un amibientillo i un bon rotllo pel que va valer la pena passar-hi dues nits!) i de la Mel i en Salvi, la parella aventurera per excelencia, que ens han arrastrat a tots a utilitzar la cuina del McCallum fent pastes i arrosos amb verduretes i batuts de platan. Si llegiu aixo, que acabeu de tenir unes bones setmanes, que aquest viatge s'acaba, pero les aventures continuen!! Un plaer compartir aquesta setmana amb vosaltres, ens veiem per terres catalanes!!!
La resta estem al nord de Peru, a Mancora, la ciutat turistica costera per excelencia,,, el Platja d'Aro Chamaquito, on a falta d'onades, farem cervesetes i bailoteos als baretos "reguetoneros" de la platja!!


Guapos i guapeees, ens llegim aviat!! Una fortiiiiiissima abracada i moooolts petons!!!!

*perdoneu les faltes, pero aixo descriure amb un teclat que no funciona, no permet accents ni molta cosa mes... xau xaaaauu!!!

**Entre tot aixo... saber que soc tieta postissa d'un petit conguito guapissim, em va donar una gran alegria! Pixurriii ja tinc ganes de coneixel!!! felicitats superpapiiis!!


............................................................................................

Dos catalanes, una alemana, un vasco, un colombiano y un argentino... Podría parecer un chiste, pero es el inicio de unas semanas de risas y momentos divertidos!
Salí de Lima ya hará una semana dirección Huanchaco, con la intención de quedarme un par de días, per ya se sabe que a veces (y por suerte) las cosas no salen como una se espera... Allá coincidimos un grupo de gente, seguramente muy diferentes, pero con una cosa en común: estábamos fuera de casa. Clases de surf con Chicho, puestas de sol, un hostel donde te sentías como en casa, sacar la barbacoa a la calle, cocinar la peor carne que hemos comido, historias, excursiones a ruinas Incas, correr olas (o intentarlo), nadar contra corriente, hablar de "tubos, quillas, pitas, y buenas olas...", el estilo neopreno, salir del agua con "clase" y la tabla de surf debajo del brazo, "rema, rema, rema..."... Creo que siempre le voy a tener especial cariño a este pequeño pueblo costero, por los grandes momentos que pasé allí, y la gente que conocí!

Hace un par de días toda la troupe tomamos el bus para subir un poquito más al norte, a Lobitos, un pueblo desierto, fantasma, con casas de madera destruidas.... pero una playa impresionante! Como buenos surferos expertos que eramos, agarramos las olas como pudimos (o ellas nos agarraron a nosotros!)... pero que divertido fue que nos volcaran!! Así que, en un par de días nos despedimos de Iñaki de "La Casona", un vasco cachondo que lleva este fantastico hostel (sin agua corriente, lleno de mosquitos, pero con un ambientillo y buen rollo por el que mereció la pena pasar allí dos noches!) y de Mel i Salvi, la pareja aventurera por excelencia, que nos arrastraron a todos a usar la cocina del McCallum haciendo pastas y arroces con verduritas y batidos de plátano  Fue un placer compartir esta semana con vosotros, nos vemos por tierras catalanas!! 

El resto estamos al norte de Perú, en Mancora, la ciudad turística costera por excelencia... donde a falta de olas, tomaremos cervecitas y haremos unos bailoteos en los bares "reguetoneros" de la playa!! 

Guapos y guapas, nos leemos pronto! Un fuerte abrazo!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada