.

.

dijous, 29 de desembre del 2011

grandiosos... QUEEN

La cançó d'avui no és una cançó qualsevol, podríem dir que és "LA CANÇÓ". 
Per mi, la millor de totes les que mai he escoltat, i mira que n'hi ha que m'agraden! Moltes d'elles no sabria on col·locar-les si les hagués d'ordenar per preferència, però indiscutiblement, aquesta sempre estaria en primer lloc. Només dient que és de Queen sembla evident que estarà en els primers llocs del rànquing, (per mi) un dels millors grups (per no dir el millor) de la història de la música.
Així que us deixo amb Bohemian Rhapsody. És d'aquelles cançons en les que tanques els ulls i disfrutes al màxim de cada canvi de ritme, de cada veu i cada tecla de piano... De la pausa que fa abans d'entrar el "Mama..." i de la força i l'energia que et corre per dins amb el  "If I'm not back again this time tomorrow" . M'encanta! Em posa la pell de gallina cada cop que l'escolto, i m'agafa el "subidon" quan comença la part més rockera. És d'aquells moments que si estiguessis en un concert en directe podries dir: "això és la felicitat!". No us hi heu trobat mai? hi ha algunes situacions ens les que et trobes en la màxima esplandor, potser dura un o dos segons, no gaire més, però t'invadeix una felicitat per dins que et fa sentir poderosa i que podries menjar-te el món! A mi em sol passar en els concerts, quan toquen la cançó que tan esperes, quan comences a sentir les primeres notes de la melodia i el teu cap ja assimila el que vindrà...quan penses: "Ara sí que sí!" i et fan esperar...i allarguen més del compte aquelles notes per fer-te parar boja...però finalment arriba el moment, i notes com t'enlaires amunt amunt, i cantes (o millor dit: crides) aquella lletra que t'encanta!
Jo crec que hauria d'haver nascut uns quants anys enrere... M'hauria encantat poder assistir a un concert de Queen, i de totes aquestes grans bandes que et fan vibrar cada cop que sents una de les seves caçons en alguna festa (entre la Lady Gaga i el Pitbull, i penses: "..si en Freddie aixequés el cap...")

En fi.. aquí us la deixo, amb subtítols i tot, així s'entén la lletra! La més gran del més gran:

...any way the wind blows...

Queen - Bohemian Rhapsody

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada