(El meu ordinador té espatllat el símbol d'exclamació, una gran putada en el meu cas, ja que els faig servir mooolt.... Així que posaré això / al lloc de les exclamacións, queda clar? espero que siiii/// )
Bon dia familia//
Sí familia. La familia no és només aquella amb la que comparteixes sang, la familia de cadascú es va ampliant mica en mica, amb persones importants que van passant per la teva vida.
Durant aquests dies que s'acosta cap d'any, tothom es posa a pensar i a valorar què ha passat d'important aquest any. És com si haguessim de posar a prova si ha estat un any que ha valgut la pena, si l'hem aprofitat prou o serà un d'aquells que passa desaparcebut.
Jo l'any passat escribia que el 2012 havia estat un any amb molts canvis, un any de muntanyes russes emocionals, que havia estat mooolt feliç i a l'hora habia passat momentents molt difícils... però que tots aquests alts i baixos l'havien fet un dels millors anys que havia passat fins el moment. Quan una cosa és tant bona, cosa molt superar-la.... Doncs el 2013 l'ha superat. I ha estat gracies a tots/es els que heu seguit al meu costat, i a persones noves que han entrat a la meva vida, que han aparegut del no res, i s'han convertit en la meva familia.
Alguns estan a l'alçada de pares i germans, altres seríen d'aquells tiets que veus molt de tant en tant, però saps que estan allà.
Si hagués d'explicar amb paraules tot el que he viscut aquest 2013 el Senyor Blogger em desconfiguraria el compte per "sobrecarga en la red", així que us ho mostro amb algunes imatges.
L'únivers conspira a favor d'aquells que lluiten per aconseguir el que volen, he après a viure amb aquesta frase, i he descobert que si et deixes portar i actues lliurement, l'univers et regala moments inolvidables i persones especials.
Una abraçada molt gran// Somieu i il·lusioneu-vos amb les coses més petites, que són les que acaben mereixent la pena//
Marina, Marins, Mari, Marinex del Perú, la Pixurri, Marinota, la Sis, la gallega, la española, la catalana....
:)
(Se estropeó el simbolo de exclamación de mi compu, una putada en mi caso, ya que los utilizo muuuucho... Así que pondré ésto / en su lugar, ha quedado claro? espero que sii///)
Hola familia///
Sí, familia. La familia no solo és aquella con la que compartes sangre, cada uno va ampliando su familia poco a poco, con las personas importantes que van pasando por su vida.
Éstos días cercanos a fin de año, todos nos ponemos a pensar y a valorar las cosas importantes que han pasado éste año. Como sí pasaramos un examen para saber si ha valido la pena, si hemos aprovechado bien el tiempo, o ha sido uno de esos años que pasará desapercibido.
El año anterior escribia que el 2012 había sido un año de muchos cambios, un año de montañas rusas emocionales, en el que había sido muy feliz y a la vez pasado momentos muy difíciles... pero que todos estos momentos lo habían convertido en uno de los mejores años de mi vida. Cuando algo es tan bueno es muy dificil superarlo... Pues el 2013 lo ha superado. Y ha sido gracias a las personas que han seguido a mi lado, y a todas ésas personas que han aparecido de la nada y se han convertido en mi familia.
Algunos estan a la altura de padres y hermanos, y otros serían como los tíos que ves muy de vez en cuando, pero que siempre sabes que estarán allá.
Si tubiera que explicar con palabras todo lo vivido éste 2013, el Señor Blogger me desconfiguraría la cuenta por sobrecarga en la red, así que os lo muestro con algunas imagenes.
El universo conspira a favor de aquellos que luchan para conseguir lo que quieren, he aprendido a vivir con ésta frase, y he descubierto que si te dejas llevar y acutas libremente, el universo te regala momentos inolvidables y personas especiales.
Un abrazo enorme// Soñad e ilusionaros con las cosas más pequeñas, que són las que acaban mereciendo la pena//
Marina, Marins, Mari, Marinex del Perú, la Pixurri, Marinota, la Sis, la gallega, la española, la catalana....
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada