.

.

dijous, 21 de juliol del 2011

Cosetes d'Estiu

Ja fa dies que el tenim aquí (encara que la última setmana no ho hagi semblat...) però Si, l'estiu és a tot arreu! Fixeu-vos-hi, segur que l'heu vist...S'amaga en les robes de la gent, en les mirades, en les olors, en les escoles tancades, les sandàlies amb mitjons, les camises florejades, els cantants que només treuen el nas durant aquests tres mesos, les terrassetes a petar de gent, els riures fins les tantes, els despertars amb la llum del sol, i les tornades cap a casa fent-se clar... Les bicicletes, el volant del cotxe que crema, i el cartró per evitar que això passi;  les festes majors, el no importar que l’endemà toqui treballar, l’invasió de programes "xorres" a tot els canals de televisió, els para-sols de schueppes (o propagandes vàries), els amics amb la guitarra a la platja, els castells de sorra, el perdre la xancleta enmig d'aquesta, els biquinis sexys i incòmodes, la "burbujita" i els "manguitos" , el flotador amb el cap d'ànec, les ulleres amb tubo que s'entelen als 2segons de submergir-te a l'aigua, i els remeis que a tots ens han ensenyat perquè això no passi.. ;)  La por a les meduses, els matalassos que surten volant, els calipos, els papes amb "marconi" i els nanos amb banyador XL i calçotets a sota (no ho he entès mai..), l' "ai, uix, com crema!" al trepitjar la sorra, l'empastifada de crema protectora, els estrangers "gambes", i el moreno paleta com no! el càmping, fer del banyador la peça de roba fonamental i acompanyar-lo amb una samarreta o pantalons qualsevols, el treure't sorra del cos al cap d'una setmana, les passejades al costat del mar, les banyades nocturnes patint perquè no veus el fons... i mil coses més que segur que em descuido, i mica en mica aniré trobant i recordant altre vegada...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada