Hi ha
coses que no tenen preu.
Quan aprens a fer coses sola, sense companyia de ningú
les comences a descobrir. Són coses que passen desapercebudes quan tens gent al
teu voltant amb qui distreure't. Moments sopant en una terrassa, on passen dos
nois amb una guitarra i es posen a tocar:
Moments en que en una altre ocasió
seguiries la conversa tranquil·lament amb l'acompanyant i no en faries ni cas,
però al no tenir ningú amb qui conversar, ni distreure't, ni a qui mirar, se
t'aguditzen els sentits. És com el superpoder de la persona solitària. Comences
a fixar-te en tots els detalls: el menjar és més bo, o més dolent, o et sorprèn,
o et recorda altres coses i moments; et fixes en la gent del teu voltant, qui
són, què fan...
I la música és més música: T'acompanya durant aquests minuts en
els que surts de la teva conversa amb tu mateixa per posar-hi atenció. Perquè
aquest és un dels punts bons, aprens a parlar amb tu mateixa. T'escoltes i et
respons. Això pot ser molt perillós! No sempre estem preparats per saber que
ens demana realment el nostre cos, però en el fons és una cosa molt bona.
Sempre he pensat que per obrir-te a la gent, per fer amics, per disfrutar, per
enamorar-te, per deixar que la gent el conegui... has de començar per coneixe’t
a tu mateixa...
Jerez de la Frontera, 6/8/12 :)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada