.

.

dilluns, 8 de novembre del 2010

Bon dia!

Hola familia!
Després de molts i molts dies barallant-me amb l'ordinador, he decidit estrenar oficialment el meu blog!
Tal com diu el nom, és un racó on expressar tot allò que a vegades em passa pel cap i m'agradaria que la gent sapigués: diuen que les coses dites en veu alta cobren sentit... i què coi, és un racó per explicar anèctodes, moments divertits, penjar fotos, videos, records de moments inolvidables, i tonteries vàries (sobretot això!) tan personals com descobertes per internet!

Així doncs, només em queda dir..
BENVINGUTS!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada