.

.

dissabte, 27 de novembre del 2010

Les Miserables

Petita crònica dedicada a tots aquells que sou fans dels musicals, del teatre en general, i pels que no ho sigueu... també va per a vosaltres, ja que posaria la mà al foc que no us n'arrepentireu!

Fa molt poquet que es va estrenar aquest musical a Madrid, i us puc dir que és una de les millors obres que he vist a la vida! ara pensareu "que exagerada aquesta..." però si podeu, jutgeu-ho vosaltres mateixos.
Impresionant, flipant, espatarrant, espectacular, imponent, emocionant.... 3 hores d'espectacle que et fa estar amb la pell de gallina des que s'aixeca el teló, i al cap de poc, amb la llagrima als ulls mentre tu penses "que no baixin encara!! aguanta..aguanta..." però hi ha moments que és inebitable notar com et cau la llagrimeta...mires a les bandes i veus que els del teu costat estan igual, i penses "uffff" jeje.
Si, si, a Madrid se'ls gasten! i han montat aquesta megaproducció on tots els personatges que hi apareixen són uns peazoo d'artistes i de cantants!! A més, música en directe (cosa que opino que hauria de ser gairebé obligatoria en  aquests tipus d'espectacles..), decorats canviant constantment, però no decorats pintats a la cortina del darrere, sinó edificis i carruatges mòbils que et fan canviar de situació en un obrir i tancar d'ulls. Així doncs, si teniu previst fer un vol per la ciutat algun dia, busqueu temps per anar-hi!!

I havent vist això em pregunto: Que no tenim bons actors/actrius aquí? que no hi ha un munt de gent que estudia música, cant, arts escenografiques i no troben sortida? que no tenim orquestres joves amb músics de gran qualitat? Oi tant que n'hi ha! Però mentrestant, haurem de seguir amb l'esperança que algún dia Barcelona (o Catalunya en genearal) pugui invertir en art, en teatre, i en tota aquesta gent, i no haver de pagar un Ryanair (que encara és la opció barata,xD) o 200€ d'ave, per poder anar a veure obres d'aquesta categoria!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada