ARTISTRAS!! mireu què he recuperat de la nostra web!!
Perquè rieu una estona,un trocet que he trobat d'una conversa a classe d'Imatge, en les que ho passavem tan bé que la menda es va dedicar a escriure (alt x alt) el que deien la pixurri i la nuri.
Vamos allà!:
La Nuri vol saber coses. Vol saber-ho. Però la pixurri no sap. La Nuri vol saber encara més i s'esta liant. La pixurri diu que els homes són un desastre. La Nuri vol canalons, diu que té gana per menjar canalons.
La pixurri es repeteix i torna a dir que els angels venen de karibû, que no és karibu, però com que sempre pensa en kari... pq troba als seus homes, el tonaman i el seu edu...
Amant, no tonaman. La Nuri rectifica, que els canalons li agraden no gaire cremats i amb molta beixamel. Com és de suposar, la pixurri ha pensat malament i diu que a la Nuri li mola la cosa blanca...
No nevarà pq fa molt sol...
No volen caure baix i se desfoguen amb la pixurri pq no té ningú més amb qui desfogar-se.
És mol guai! Akell d'akella... A la Nuri li cau molt bé la Marina. Pro ell o jo? Ell o jo k? Aviam és per reflexionar. Va Nuri... pro... és per dir a la gent que no els oblidis.. Tot això es en la Dora?¿?¿?¿? k te a veure això amb la Dora?
Per lo bé que ens ho vam passar aquells dos anys!!
Un petoooo!!
Ole ole ole!!!!!!
ResponEliminaJo tb tinc un blog eh pixurri...namica abandonat po el tinc jejejej bueno pos la conversa del spring es un spring ho sabia casi de memoria jejejejje akellos maravillosos años.... xD bueno trankila ja seguire el teu blog xD ja trobare jo tb converses del pasado...jojojojo besus guapaaaaaaaaa
Uoo el fotolog? ja m'ho miru jaa! xD es mol waiii! tot lo que vulguis penjar ho penjes, i sino m'ho passes i ja ho penjare en tu nombre! és que vai remanar el disc dur extern i vaig trobar aixo! i la tira de fotus...hem de fer un recopilatorio! un besuuuuuuuuu!!!
ResponElimina