Seguint com mai els escrutinis de les eleccións...mai de la vida ho havia mirat amb les ganes d'ara.
Com a consòl, crec que no podem donar massa importancia als resultats d'avui, ja que molts hem "vengut" el nostre vot per evitar els resultats que hem tingut fins ara (en fí, que hi havia unes ganes d'aviar en Montilla...).
M'he quedat "muer-taaa" quan al posar la tele he vist que els peperos naven tercers, xc tenia 3 escons, igual que ciutadans, i esquerra estava a la cua de tots els partits consolidats... "Quina vergonya!" he pensat, estem en un moment en que una gran part de la població catalana tenim un sentiment nacionalista, catalanista, independentista com feia molt de temps que no passava, i se'ns omple el parlament amb "una colla de fatxes" (jordi t'he agafat la frase, xD). Fa uns mesos sortiem al carrer amb les senyeres, petits i grans, sobretot grans, gent gran que fins llabors havien estat prudents, però aquell dia sortien al carrer cridant independència, on ha anat tot això ara? La resposta és senzilla... Hi ha moments en que hem d'aparcar el que diu el cor i pensar amb el cap, prioritzar el que més necessitem ara, avui.. i aquestes eleccions s'han convertit en un vot AntiMontilla. Si tots aguessim votat el que el nostre cor ens deia, segur que els partits independentistes haurien tingut algun o altre escó més, i segur que esquerra hagués mantingut el nivell d'els darrers anys...Per això mantinc la tranquil·litat (a part del "mal rotollo" que em dona tenir una colla d'espanyolistes al nostre parlament) de pensar que d'aquí a quatre anys tot es tornarà a posar al seu lloc.
Aprofito per desforgar-me (ja que els blocs són per donar opinió lliure, xD) i preguntar-me com pot haver-hi gent que estigui votant a "futurs presidents" que ni tan sols tenen la dignitat d'aparèixer a la televisió catalana i parlar català, que creguin que la manera d'avançar en el futur i buscar el millor per catalunya és tornar a com vam viure ja fa anys, en una societat de dreta, xenòfobs i faixistes. Oi que els nostres avis no ho volien? Perquè ho hem de voler nosaltres ara?
Amb esperança que les coses canviin i que aquests 4 anys siguin millor que els anteriors, em despedeixo.
I per cert, la nostra patrona és negra! així que menys tonteries...xD
http://www.youtube.com/watch?v=48_yGM4e164

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada