.

.

dijous, 9 de desembre del 2010

El Corte Inglés diu...JA ÉS NADAL!!

UoOoO!! Post d'ultima hora!
Agafeu-vos bé que això és el destí! Podem dir que.. JA ÉS OFICIALMENT NADAL!
Ahir vaig veure l'anunci del Corte Ingés, i com tots sabeu, el que diu el corte inglés va a missa! Tots sabem que comença la primavera quan el corte inglés en fa l'anunci de les flors als edificis, tots sabem quan hi ha rebaixes quan el corte inglés ho diu, tots sabem quan hem de treure els llenços d'estiu i posar el nòrdic quan ens ho recomana el corte inglés... I ara mateix, per si no fos poc, acabo de veure l'anunci de Freixenet! què més voleu? si això no és una senyal nosé que pot ser-ho! Per tant a partir d'ara ja podem dir que comença la temporada nadalenca! Així que, desenfundeu l'arbre, treieu la pols a les capses d'ornaments nadalencs, recupereu les llumetes i guarniu la casa d'il·lusió, somnis i sentiments de nadal!

A mi personalment m'encanta aquesta època! Sé que hi ha gent que l'entristeix, la posa melancòlica, agafa nostàliga dels records llunyans...no he de mentir, a mi també em passa, però alhora m'omple d'il·lusió sortir al carrer i veure tantes llums, la gent que penja estrelles als balcons, arbres de nadal (alguns preciosos, altres una mica "orterillus"..què hi farem, no tothom té sentit del gust! ) i el que més m'encanta és quan l'ajuntament s'ho curra i decideix posar música als carrers! És un gust sortir a passejar pel centre de Vic, escoltant nadales, veient la gent com carreteja capses i bosses plenes de regals per als seus, la cara dels nens amorrats als aparadors de les botigues de joguines, mirant amb ànsia tot allò que escriuran a la carta als reis... amb una mica de sort, uns podran jugar-hi aviat, d'altres hauran de recordar-ho quan seran grans amb un "jo sempre havia volgut tenir-ne un d'aquests..." (a tots ens ha passat).

Així que animo a tothom a retrobar els nens que porteu a dins, la il·lusió i la inocència de llabors, les ganes de celebrar aquestes festes (deixant a part els temes del consumisme i el "despilfarro") i gaudir del més important del nadal: estar amb la familia, els amics, i valorar tot allò que tenim, perquè per molt que soni hipòcrita, intentem durant 4 setmanes (si poguessim fer-ho tot l'any ja seria la òstia) ser feliços i procurar donar felicitat als qui ens envolten, perquè us asseguro que si la resta de dies fossin aixi, potser el món aniria una miqueta millor.

Bons inicis nadalencs!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada