.

.

dimecres, 22 de desembre del 2010

eL RaCoNeT De NaDaL!

Ja el tenim aqui! no ho sentiu? en l'aire...en els ulls de la gent..en els somriures dels nens...si senyor! el Nadal ja és aquí! Així que, en aquests festes tan senyalades no poden faltar les nadales, els turrons, les neules, el cava, i els dinars (els llaaaargs dinars de nadal), el poema a sobre la cadira, el tió, l'arbre, el pessebre, obrir cada dia una finestreta del calendari, els pastorets, la missa del gall...
Així que us aniré passant cosetes interessants (cançons, poemes, coses curioses..) que trobi sobre el nadal. Ja que a mi em fa il·lusió, espero que a vosatres també us en faci!

Us deixo amb un poema típic, mític de tota la canalla, que segur sinó l'heu dit vosaltres, algún germà/na, cosí/na o parent llunyà l'haurà dit alguna vegada, i no és el de "com que sóc tan petiteta i de versos no en sé dir, només puc desitjar...Bon Nadal a tothom!" Ahí va:
Jo tinc un pessebre, petit i lluent,
de suro i de molsa, i blanc de tants bens.
Figures i cases d'argila i paper,
corrals amb gallines, dos bous i un pagès.
Tres dones que renten amb l'aigua d'un rec,
una altre que fila i un vell que té fred.
Jo tinc un pessebre bonic com cap més!

Oooh! Quins records..
A part de les nadales de tota la vida (el dimoni escuat, el fum fum fum, el trineu, i un graaan etc..) avui penjo la de la pegatina, perquè sí, perquè m'agrada!


I aquí us deixo un parell d'enllaços boníissiims!! Una breu historia de Nadal del segle XXI:
http://www.youtube.com/watch?v=vZrf0PbAGSk
i si no sabeu com felicitar el nadal als vostres amics, companys o familia, aquí teniu una manera molt original i divertida per fer-ho!


Ompliu-vos de Nadal, i decoreu les vostres cases!
Un petó!


2 comentaris:

  1. estic ENAMORADA dakest pessebre jajajaja a viam si saps ki soc!

    ResponElimina
  2. jajaja nose nose...hum...k dificil que m'ho poses!! va...no passa d'aquest nadal que ens trobem a casa la clowny a fer-ne un puig! xDD

    ResponElimina